Creativity

full of
positivity

Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

«Μια οικογένεια, ένα όνειρο, μια ομάδα» | Η Ακαδημία Ρεθύμνου γιόρτασε το φινάλε μιας ακόμη ξεχωριστής χρονιάς

Μέσα σε ένα κατάμεστο Κλειστό Γυμναστήριο Περιβολίων, γεμάτο παιδικά χαμόγελα, χειροκροτήματα και έντονα συναισθήματα, η

Ακαδημία Ρεθύμνου

πραγματοποίησε την καθιερωμένη γιορτή λήξης της αγωνιστικής περιόδου, την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026, στέλνοντας το πιο αισιόδοξο μήνυμα για το μέλλον του αθλητισμού στην πόλη.

Φωτογραφίες Μιχάλης Καψαλάκης.

Από τις 18:00, γονείς, αθλητές, φίλοι της ομάδας και άνθρωποι που στηρίζουν διαχρονικά την προσπάθεια της Ακαδημίας έδωσαν το «παρών» σε μια εκδήλωση που δεν αποτέλεσε απλώς το τέλος μιας ακόμη χρονιάς, αλλά μια μεγάλη γιορτή αφιερωμένη στα παιδιά και στις αξίες του αθλητισμού.

Η Ακαδημία Ρεθύμνου, που από το 2010 υπηρετεί με συνέπεια το μπάσκετ και την ανάπτυξη των νέων αθλητών της πόλης, παρουσίασε όλα τα αναπτυξιακά της τμήματα, από τους μικρότερους αθλητές των Junior μέχρι τις μεγαλύτερες ηλικιακές κατηγορίες. Ένα προς ένα τα παιδιά γνώρισαν το θερμό χειροκρότημα του κοινού, αποτελώντας τους μεγάλους πρωταγωνιστές της βραδιάς.

Οι επιδείξεις, οι αθλητικές δραστηριότητες, οι παρουσιάσεις των τμημάτων και οι αναφορές στη δουλειά που γίνεται καθημερινά μέσα στο γήπεδο ανέδειξαν το σημαντικό έργο που επιτελεί ο σύλλογος όλα αυτά τα χρόνια.

Γιατί η Ακαδημία Ρεθύμνου δεν στοχεύει μόνο στη δημιουργία καλών αθλητών, αλλά κυρίως στη διαμόρφωση σωστών χαρακτήρων, μέσα από τις αξίες της συνεργασίας, της προσπάθειας, της πειθαρχίας και του σεβασμού.

Ο υπογράφων του άρθρου μαζί με την συνπαρουσιάστριά μου Εβελίνα Ραχανιώτη

Ιδιαίτερα θερμή ήταν η παρουσίαση των προπονητών που αποτελούν την ψυχή της καθημερινής λειτουργίας της Ακαδημίας.

Στην εκδήλωση βρέθηκαν οι έμπειροι προπονητές:

Κυριάκος Μίχας
Θοδωρής Καίσαρης
Γιώργος Παπαδογιαννάκης

καθώς και ο νέος προπονητής του ανδρικού τμήματος και τεχνικός σύμβουλος της ομάδας,

Δημήτρης Μητρόπουλος

ενώ παρουσιάστηκαν και οι νέοι προπονητές:

Γιώργος Ξυδάκης
Νίκος Φωτόπουλος
Ζαχαρίας Ζαχαράκης

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΠΡΟΕΔΡΟ

Κατά τη διάρκεια της βραδιάς πραγματοποιήθηκαν επίσης ομιλίες από ανθρώπους που έχουν συνδέσει το όνομά τους με την πορεία της Ακαδημίας.

Ο αντιπρόεδρος Στέλιος Παπαδοσηφάκης και η Γιάννα Δρουδάκη μίλησαν για την προσπάθεια που γίνεται καθημερινά στον σύλλογο, ευχαριστώντας γονείς, παιδιά, προπονητές και υποστηρικτές για τη διαρκή εμπιστοσύνη τους.

Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε η τιμητική βράβευση του απερχόμενου προέδρου Θοδωρή Βασίλειου, ο οποίος ολοκλήρωσε την πολυετή παρουσία του στη διοίκηση της ομάδας.

Το θερμό χειροκρότημα που δέχθηκε από το κοινό ήταν η καλύτερη αναγνώριση για την προσφορά και την αφοσίωσή του στον σύλλογο, λίγες ώρες πριν τις διαδικασίες για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.

ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ

Σημαντική ήταν και η παρουσία του σπουδαίου Ρεθεμνιώτη παλαίμαχου καλαθοσφαιριστή

Δημήτρη Κοκολάκη,

ενός από τους κορυφαίους Έλληνες σέντερ όλων των εποχών. Ο πρώην διεθνής αθλητής, με ύψος 2,15 μέτρα, κατάγεται από τα Φραντζεσκιανά Μετόχια Ρεθύμνου και αποτελεί μια από τις πιο εμβληματικές μορφές του ελληνικού μπάσκετ.

Η παρουσία του έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στην εκδήλωση και αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τους νεαρούς αθλητές της Ακαδημίας.

Το «παρών» έδωσε επίσης ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού Ρεθύμνου

Νίκος Προβιάς,

ο οποίος αναφέρθηκε στο σημαντικό έργο που επιτελεί η Ακαδημία Ρεθύμνου όλα αυτά τα χρόνια και τόνισε πως ο Δήμος Ρεθύμνου θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα σε υγιείς αθλητικούς οργανισμούς που προσφέρουν ουσιαστικό κοινωνικό έργο στη νέα γενιά.

ΕΚΠΛΗΞΗ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΙΧΑ

Μία από τις πιο όμορφες και συγκινητικές στιγμές της εκδήλωσης επιφύλασσαν οι ίδιοι οι νεαροί αθλητές της Ακαδημίας στον προπονητή τους,

Κυριάκο Μίχα.

Με απόλυτη μυστικότητα είχαν ετοιμάσει μια ξεχωριστή έκπληξη, παρουσιάζοντας ένα μεγάλο πανό γεμάτο μηνύματα αγάπης και ευγνωμοσύνης για τον άνθρωπο που στάθηκε δίπλα τους όλα αυτά τα χρόνια.

«Coach Κυριάκο, ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα όσα ζήσαμε όλα αυτά τα χρόνια μαζί. Δεν μας έμαθες απλά να παίζουμε μπάσκετ, αλλά μας δίδαξες τι σημαίνει πειθαρχία και πάθος για το παιχνίδι», έγραφε το συγκινητικό μήνυμα των παιδιών, αποτυπώνοντας με τον πιο αυθεντικό τρόπο τη σχέση που έχει δημιουργηθεί ανάμεσα στον προπονητή και τους αθλητές του.

Η συγκίνηση κορυφώθηκε όταν οι μικροί αθλητές προχώρησαν στην απονομή αναμνηστικής πλακέτας προς τον Κυριάκο Μίχα, ως ελάχιστο δείγμα αναγνώρισης και ευχαριστίας για την πολυετή προσφορά του στον σύλλογο και στη διαπαιδαγώγηση δεκάδων παιδιών μέσα από το μπάσκετ.

Το παρατεταμένο χειροκρότημα που ακολούθησε από γονείς, αθλητές και φίλους της ομάδας απέδειξε την εκτίμηση που τρέφει ολόκληρη η οικογένεια της Ακαδημίας Ρεθύμνου προς το πρόσωπό του.

ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΡΙΩΝ ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΩΝ

Στο πλαίσιο της γιορτής πραγματοποιήθηκαν και οι προγραμματισμένες κληρώσεις δώρων, χαρίζοντας ακόμη περισσότερα χαμόγελα στους παρευρισκόμενους.

Συγκεκριμένα, κληρώθηκαν τρεις δωροεπιταγές αξίας 150 ευρώ η καθεμία, από το κατάστημα Heaven of Brands, στο Ρέθυμνο, προσθέτοντας έναν ακόμη ευχάριστο τόνο στη βραδιά και επιβραβεύοντας τη στήριξη των οικογενειών που βρίσκονται διαχρονικά δίπλα στον σύλλογο.

Η διοίκηση της Ακαδημίας Ρεθύμνου δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει θερμά τον Χινιαδή Φαίδωνα για την πολύτιμη συμβολή του στην επιτυχία της εκδήλωσης, αναλαμβάνοντας την πλήρη ηχητική κάλυψη της βραδιάς με εξοπλισμό, ηχεία, μικρόφωνα και μουσική, συμβάλλοντας καθοριστικά στην άρτια διεξαγωγή της γιορτής.

Πάνω απ’ όλα, όμως, η εκδήλωση αποτέλεσε μια ζωντανή απόδειξη ότι η Ακαδημία Ρεθύμνου παραμένει μια μεγάλη οικογένεια. Μια οικογένεια που εδώ και δεκαέξι χρόνια μεγαλώνει μαζί με τα παιδιά της πόλης, διδάσκοντας ότι ο αθλητισμός δεν είναι μόνο νίκες και αποτελέσματα, αλλά κυρίως προσπάθεια, σεβασμός, φιλίες και όνειρα.

Και αν κάτι έμεινε από τη βραδιά της 17ης Ιουνίου, ήταν το σύνθημα που συνοδεύει τον σύλλογο όλα αυτά τα χρόνια και εκφράζει απόλυτα τη φιλοσοφία του:

«Μια οικογένεια, ένα όνειρο, μια ομάδα!»

Προσωπικά, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον αντιπρόεδρο της Ακαδημίας Ρεθύμνου και καλό φίλο, Στέλιο Παπαδοσηφάκη, για την τιμή και την εμπιστοσύνη που μου έδειξε, δίνοντάς μου την ευκαιρία να συμμετέχω και να παρουσιάσω από το μικρόφωνο αυτή την ξεχωριστή βραδιά.

Ήταν μια εμπειρία που απόλαυσα πραγματικά, καθώς είχα την ευκαιρία να βρεθώ ανάμεσα σε ανθρώπους που αγαπούν τον αθλητισμό, σε γονείς που στηρίζουν καθημερινά τα παιδιά τους και σε νεαρούς αθλητές που αποτελούν το μέλλον του Ρεθυμνιώτικου μπάσκετ.

Ήταν χαρά και ιδιαίτερη τιμή για μένα να αποτελέσω μέρος αυτής της όμορφης γιορτής της Ακαδημίας Ρεθύμνου, ενός συλλόγου που εδώ και χρόνια προσφέρει ουσιαστικό έργο στην τοπική κοινωνία και αποδεικνύει έμπρακτα ότι ο αθλητισμός μπορεί να χτίζει χαρακτήρες, φιλίες και όμορφες αναμνήσεις. 🖋

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ