Το Cretan Wild και η υπερμαραθωνοδρόμος Ελένη Γαλεράκη σας περιμένουν όλους, την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024, στις 18:00, στο Ρέθυμνο, στην πλατεία Μικρασιατών, όπου θα γίνει η 5η μέρα του 7ήμερου Μαραθωνίου ευαισθητοποίησης για την οδική ασφάλεια.
Ελάτε όλοι μαζί, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για ασφαλέστερους δρόμους! Η εκδήλωση, που συνδιοργανώνεται από την Περιφέρεια Κρήτης και τον Δήμο Ρεθύμνου θα περιλαμβάνει χαιρετισμoύς και σύντομες ομιλίες από :
- Μαρία Λιονή, Αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου
- Νίκος Προβιάς, διεθνής κριτής ενόργανης, πρώην αθλητής ρυθμικής γυμναστικής, Αντιδήμαρχος Ρεθύμνου (τομέας Αθλητικών Θεμάτων)
- Δημήτρης Λαχνιδάκης, υπεραθλητής Σπάρταθλον, υπερμαραθωνοδρόμος, Αντιδήμαρχος Ρεθύμνου και πρόεδρος του Συλλόγου Υγείας Δρομέων Ρεθύμνου
- Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης, καθηγητής Μεσογειακού Πανεπιστημίου
- Λευτέρης Αλυγιζάκης, πρωταθλητής Ελλάδας στην αγωνιστική φόρμουλα – αγώνες ασφάλτου
- Οι δρομείς Μαρία Βιβιλάκη και Κώστας Ζησιμόπουλος
- Η φυσικοθεραπεύτρια Όλγα Ξεκάλου
- Ο Μανόλης Σφακιανάκης, προπονητής του τμήματος πατινιών του “ΟΚΑ Πρέβελη”

Παροχή εκπαίδευσης πρώτων βοηθειών από την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης. Πολλά δώρα για μικρούς και για μεγάλους! Παρουσίαση – συντονισμός της εκδήλωσης από την Γεωργία Γυπαράκη.
ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ 3χλμ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ
Και μην ξεχνάτε! Τετάρτη 2 Οκτωβρίου στις 5 το απόγευμα. Όσοι Ρεθεμνιώτες θέλουν τρέχουν τα τελευταία 3 χιλιόμετρα από το ξενοδοχείο Pearl περίπου μαζί με την Ελένη Γαλεράκη! Της κάνουμε παρέα. Σημείο συνάντησης έχει οριστεί η ταβέρνα Vatania, στην παραλιακή οδό, Άρη Βελουχιώτη 56.
Για να πάρετε μπλουζάκι, να τρέξετε με αυτό, στείλε μήνυμα στον 6949093121
Θα την συνοδεύσουν όσοι τρέξουν στον πέμπτο της, κατά σειρά, μαραθώνιο, μέχρι την πλατεία Μικρασιατών. Εκεί θα γίνει η κεντρική εκδήλωση για την οδική ασφάλεια. Έρχεται στο Ρέθυμνο. Τρέχοντας! Η Helen Galerakis είναι σχεδόν στην μέση ενός άθλου. Να τρέξει την Κρήτη από άκρη σε άκρη για να διαδώσει την ασφάλεια στους δρόμους.
Ελάτε να την υποδεχτούμε, να την συγχαρούμε, να ακούσουμε τους ομιλητές με σημαντικές οδηγίες για την ασφάλεια μας, να πάρουμε δωράκια. Να δώσουμε δύναμη στην υπερμαραθωνοδρόμο Ελένη Γαλεράκη για την συνέχεια της πορείας της και τον τερματισμό της στα Χανιά μετά από άλλους δύο διαδοχικούς μαραθώνιους.
Μπράβο Ελένη!
Μαζί σου!


