
Το έργο «Τέσσερις Μάρτυρες» από την Θεατρική Ομάδα της Μητροπόλεως, Ρέθυμνο
Το έργο πραγματεύεται τη ζωή και το μαρτύριο των Τεσσάρων πολιούχων Νεομαρτύρων του Ρεθύμνου.

Το έργο πραγματεύεται τη ζωή και το μαρτύριο των Τεσσάρων πολιούχων Νεομαρτύρων του Ρεθύμνου.

Το έργο αποτελεί μια ηθογραφία της Κρήτης του τέλους του 19ου αιώνα.

Η είσοδος θα είναι ελεύθερη, θα τηρείται σειρά προτεραιότητας και θα επιτρέπεται μέχρι και την ώρα έναρξης της παρουσίασης.

Η παράσταση είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς του εργαστηρίου Υποκριτικής ενηλίκων.

Μια τρυφερή ιστορία που μιλά για την αξία της γενναιοδωρίας και την ομορφιά της προσφοράς

“Η φάρμα των ζώων” μοιάζει το ιδανικό παραμύθι για μια τέτοια ομάδα γεμάτη μικρά και μεγάλα παιδιά

Ένας ευρύς κύκλος συζητήσεων, διαλέξεων, βιβλιοπαρουσιάσεων, συναυλιών και παραστάσεων.

Συμμετέχουν μαθητές και μαθήτριες της Δ, Ε και ΣΤ τάξης του σχολείου και με αυτή την παράσταση γιορτάζουν το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς.

Παίζουν : Νίκη Κανταρίδου, Γεωργία Χάιδεμενοπούλου, Γεωργία Πυροβολάκη, Εβελίνα Τσιρίκου, Μύριαμ Λαδοπούλου.

Mε τους Στέλιο Ανδρεαδάκη, Γιώργο Αναστασίου, Χάρη Λαγό και Μάριο Ραντελ Τριανταφύλλου.