
Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός το 2024 εντατικοποίησε και επέκτεινε το ανθρωπιστικό του έργο
Σταθερά προσηλωμένος στο ανθρωπιστικό του καθήκον, υλοποίησε συνεχείς δράσεις και προγράμματα.

Σταθερά προσηλωμένος στο ανθρωπιστικό του καθήκον, υλοποίησε συνεχείς δράσεις και προγράμματα.

Όλοι οι μαθητές/-τριες που φοιτούν σε Γυμνάσια και Λύκεια και ανήκουν στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης μπορούν να λάβουν μέρος.

Την επιμέλεια των δράσεων είχε η Άννα Νεμπαυλάκη, ειδική συνεργάτιδα Δημάρχου Χανίων σε θέματα παιδείας.

Στον παιδικό Ξενώνα του Παγκρήτιου Συλλόγου Γονέων και Φίλων παιδιών με Νεοπλασία “Ηλιαχτίδα”.

Κάθε πράξη ασφάλειας δημιουργεί ένα ζεστό καταφύγιο γεμάτο αγάπη. Ας διατηρήσουμε αυτή την αίσθηση σε κάθε στιγμή της ζωής μας!

Είχε ως στόχο την ενίσχυση της συνείδησης γύρω από την αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας.

Συνολικά 140 μαθήτριες και μαθητές του Δήμου Χερσονήσου, βράβευσε το Ίδρυμα «Έλλη Αλεξίου».

Συμβάλλοντας με την μουσική τους στο εορταστικό χριστουγεννιάτικο κλίμα που επικρατεί αυτές τις μέρες.

Προώθηση της πολιτιστικής κατανόησης και δημιουργίας μιας κοινότητας που εκτιμά και αγαπά τις μουσικές της Μεσογείου.

Η Θεατρική ομάδα “Ρόδα” δραστηριοποιείται στο χώρο του θεάτρου τα δύο τελευταία χρόνια.