Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 18 και 19 Οκτωβρίου 2025, στο εμβληματικό Petros Nomikos Conference Center, προσελκύοντας την αφρόκρεμα του κλάδου από την Ελλάδα και το εξωτερικό το
3ο The Luxury Side of Greece
στη Σαντορίνη, με συμμετοχή εκπροσώπων από τον τουρισμό, την κρουαζιέρα, τα λιμάνια, την αυτοδιοίκηση και τον ιδιωτικό τομέα.

Κατά τη διάρκεια του πάνελ
«Hospitality as a Brand — Πώς τα ξενοδοχεία δημιουργούν πολυτελή ταυτότητα»
ο ξενοδόχος και developer από την Κρήτη, Σταύρος Καπετανάκης, ανέδειξε την ανάγκη να ξεπεράσουμε τις συζητήσεις περί υποδομών — οι βασικές υποδομές θα πρέπει ήδη να υπάρχουν. Όπως τόνισε, «το μέλλον της πολυτέλειας δεν βρίσκεται στα υλικά, αλλά στη βιωσιμότητα, την εμπειρία και τη σύνδεση με τον τόπο».



Στο πάνελ συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, η Πρόεδρος του Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) Άγγελα Βαρελά, εκπρόσωποι ξενοδόχων από όλη την Ελλάδα, καθώς και φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης. Παρά τις διαφορετικές απόψεις, υπήρξε κοινή διαπίστωση ότι :
Ο τουρισμός πρέπει να στραφεί σε βιώσιμα μοντέλα ανάπτυξης,
Οι μεγάλες επενδύσεις να επικεντρωθούν στις υποδομές και όχι σε αλόγιστη δόμηση,
Η ανάπτυξη να είναι μικρότερης κλίμακας και προσαρμοσμένη σε κάθε τόπο.

Ο κ. Καπετανάκης επισήμανε :
«Η πιο μεγάλη ικανοποίηση είναι ότι αυτά που λέμε και δουλεύουμε χρόνια στην Κρήτη, τα σκέφτονται και πολλοί άλλοι. Επιτέλους καθόμαστε από την ίδια πλευρά του τραπεζιού».
Το συνέδριο ανέδειξε ότι η βιωσιμότητα και η τοπική ταυτότητα αποτελούν πλέον βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ελληνικού τουρισμού πολυτελείας — και ότι ο ρόλος των τοπικών κοινωνιών, όπως του Ρεθύμνου και της Κρήτης, θα είναι καθοριστικός στην επόμενη μέρα. 🖋






