Κατάμεστη η Αγία Αικατερίνη στο Ηράκλειο! Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Μουσικού Σχολείου Ηρακλείου έστησαν μια σκηνή γεμάτη φως, μνήμη και συγκίνηση.

Μίλησαν, έψαλαν, τραγούδησαν για τις Ξενιτεμένες Παναγίες, κι ακούστηκε ξανά η Κρήτη μας να ταξιδεύει, να ριζώνει, να δακρύζει και να ελπίζει. Ανάμεσα σε εικόνες, σε πέτρα και σε ήχους, ένωσαν τόπους και εποχές. Έπαιξαν για τη Μαρία Di Candia , για τις μάνες και τα παιδιά της ξενιτιάς, για κάθε χαμένη πατρίδα που ζει ακόμα μέσα μας. Και το έκαναν με τρόπο αληθινό. Με σεβασμό, με πάθος, με εκείνη τη γλυκιά αμηχανία που έχουν τα παιδιά όταν κουβαλούν ευθύνη – και την κάνουν δύναμη.




Η κα Εύα Κουτσογιαννάκη Πιτσικάκη υπογραμμίζει :
“Είμαι υπερήφανη. Για όλους. Για τους μαθητές που στάθηκαν με ωριμότητα και τόλμη στη σκηνή. Για τους συναδέλφους μου συν-δημιουργούς και την διεύθυνση και υποοδιεύθυνση του σχολείου μας Για τους φίλους που πίστεψαν στο όραμα και το αγκάλιασαν.
Μια βραδιά που δεν θα ξεχάσουμε. Γιατί η μουσική ενώνει, και απόψε νιώσαμε όλοι… λίγο πιο κοντά.” 🖋








