Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά, μία συναυλία που τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Ιεράπετρας, πρόκειται να πραγματοποιηθεί στην Ιεράπετρα και θα περιλαμβάνει ένα πλούσιο πρόγραμμα με ποικίλα μουσικά είδη.

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2025, στις 8 το βράδυ,
στην αίθουσα “Μελίνα Μερκούρη” στην Ιεράπετρα.

Το Μουσικό Σχολείο Λασιθίου και το συγκρότημα «Μπιρμπίλια» θα παρουσιάσει ένα ρεπερτόριο που θα ικανοποιήσει όλα τα γούστα. Στη συναυλία θα συμμετέχουν επίσης το μουσικό συγκρότημα «Τσίτα Κόρδα» και το μουσικό σύνολο «Φέρ’ το Φόκο». Ξεχωριστή στιγμή της βραδιάς θα είναι η φιλική συμμετοχή της αγαπημένης ερμηνεύτριας Μάρθας Φριντζήλα, η οποία θα ερμηνεύσει αγαπημένα τραγούδια.

Η είσοδος στην συναυλία είναι 10€ και περιλαμβάνει ποτό. Τα έσοδα της εκδήλωσης θα διατεθούν για την ενίσχυση του Μουσικού Σχολείου Λασιθίου.
Προπώληση εισιτηρίων γίνεται μέσω των καταστημάτων Progressive και Πάπυρος στην Ιεράπετρα.





