Creativity

full of
positivity

Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

«Οι Μουσικές των Μονοπατιών της Κρήτης» Συναυλία στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας, Αθήνα

Η Περιφέρεια Κρήτης και το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας διοργανώνουν, με ελεύθερη είσοδο, τη συναυλία «Οι Μουσικές των Μονοπατιών της Κρήτης» στο auditorium Theo Angelopoulos του Γαλλικού Ινστιτούτου στην Αθήνα την

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025 στις 20.00

με τους Δημήτρη Σιδερή (λαγούτο/electronics), Γιώργο Ζαχαριουδάκη (πνευστά), Γιάννη Παπατζανή (κρουστά).

Οι μουσικές της συναυλίας είναι εμπνευσμένες από τα μονοπάτια και τα τοπία της ενδοχώρας της Κρήτης.

Η συναυλία εντάσσεται στο πλαίσιο της προγραμματικής συμφωνίας της Περιφέρειας Κρήτης με το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας για την βιώσιμη τοπική ανάπτυξη μέσα από τον πολιτισμό. Παράλληλα στο καφέ του Γαλλικού Ινστιτούτου παρουσιάζεται η φωτογραφική έκθεση για τα Μονοπάτια του Αποκόρωνα.

Πριν και μετά τη συναυλία θα προσφερθούν κρητικά κοκτέιλ και μαλοτήρα.

Το βίντεο που επισυνάπτεται αντλεί έμπνευση από τα τοπία των μονοπατιών της Κρήτης. Είναι σε κινηματογράφηση Πέτρου και Κωνσταντίνου Σοφικίτη κι έχει επενδυθεί μουσικά με την πρωτότυπη μουσική των Δημήτρη Σιδερή, Γιώργου Ζαχαριουδάκη, Γιάννη Παπατζανή.

BINTEO

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της έκθεσης του Εικαστικού Εργαστηρίου Αγίων Παρασκιών στο Μουσείο El Greco

Φιλοξενείται στο εμβληματικό Μουσείο El Greco στο Φόδελε, έπειτα από πρόσκληση και φιλοξενία του Πολιτιστικού Συλλόγου Φόδελε «Δομήνικος Θεοτοκόπουλος».