Αγαπητοί μαθητές, γονείς και φίλοι της μουσικής, με μεγάλη χαρά σας προσκαλούν στη Μαθητική Συναυλία Πιάνου του ωδείου Ρεθύμνου, όπου οι μαθητές του τμήματος πιάνου θα έχουν την
ευκαιρία να παρουσιάσουν τη μουσική τους πρόοδο και να μοιραστούν μαζί σας το ταλέντο και την αγάπη τους για το πιάνο.

Η συναυλία θα πραγματοποιηθεί την
Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2025 στις 8.30μμ
στην αίθουσα εκδηλώσεων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου.

Πρόκειται για μια ξεχωριστή βραδιά γεμάτη μελωδίες και όμορφες στιγμές, στην οποία η παρουσία σας θα είναι τιμή για όλους όσους εργάστηκαν γι αυτήν.
Σας περιμένουν όλους/ες να υποστηρίξετε τους μαθητές του Ωδείου και να απολαύσουμε όλοι μαζί μια γιορτή της μουσικής.
Νικόλαος Περάκης
Καλλιτεχνικός Διευθυντής ΔΩΡ





