Οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου Ηρακλείου είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν, να ακούσουν, και να παίξουν μουσική με τους σπουδαίους καλλιτέχνες της παραδοσιακής μουσικής Ρος Ντέιλι και Κέλλυ Θωμά.

Ο Ρος Ντέιλι κ η Κέλλυ Θωμά αφιέρωσαν άπλετο χρόνο και μίλησαν στους μαθητές για τη σημασία της προσωπικής έκφρασης και της επικοινωνίας στη μουσική, καθώς και στην ατέρμονη σπουδή και επανανακάλυψή της που οδηγεί στην ωρίμανση του εαυτού και του καλλιτέχνη που έχουμε μέσα μας.

Στην εκδήλωση συμμετείχε η μητέρα μαθητή και μουσικός Ευγενία Τόλη – Δαμαβολίτη, πολλά διαφορετικά σύνολα του Μουσικού Σχολείου, και οι συμμετέχοντες μαθητές και εκπαιδευτικοί του πολιτιστικού προγράμματος “Πολιτισμός και Μουσική” που υλοποιείται στο φετινό σχολικό έτος. 🖋





