Creativity

full of
positivity

Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

“Μια μέρα αγκαλιάς” όταν οι μαθητές του 16ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου προσφέρουν με την καρδιά τους

Μία ξεχωριστή εμπειρία έζησαν οι μαθητές της Β’ τάξης του 16ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου, καθώς ολόκληρο τον χειμώνα αφοσιώθηκαν στη φροντίδα του σχολικού κήπου με αγάπη και μεράκι.

Καλλιεργώντας σαλατικά, έμαθαν για τη φύση και την αξία της βιώσιμης καλλιέργειας, αλλά και για τη χαρά της προσφοράς.

Με αφορμή την Ημέρα Αγκαλιάς, που γιορτάστηκε την

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2025

οι μαθητές αποφάσισαν να μοιραστούν τη συγκομιδή τους με τους ηλικιωμένους της πόλης της πόλης του Ρεθύμνου.

Έτσι, ένα μέρος των προϊόντων τους προσφέρθηκε στο Γηροκομείο Ρεθύμνου, συνοδευόμενο από κάρτες αγάπης φιλοτεχνημένες από τους ίδιους τους μαθητές.

Με συγκίνηση υποδέχτηκαν τους μαθητές η κα Ζωή Μπιρλιράκη, Πρόεδρος του Δ.Σ. του Γηροκομείου Ρεθύμνου και η κα Στέλλα Χαριτάκη, κοινωνική λειτουργός.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τις κυρίες, να ανταλλάξουν χαμόγελα και ευχές και να νιώσουν τη ζεστασιά της προσφοράς.

Ήταν μια μέρα γεμάτη αγκαλιές, συγκίνηση και βαθιά ανθρωπιά. Μέσω αυτής της δράσης, οι μαθητές του σχολείου έμαθαν ότι ο κόπος αποκτά μεγαλύτερη αξία όταν μοιράζεται. Δείχνοντας έμπρακτα την αγάπη τους, απέδειξαν πως οι μικρές πράξεις καλοσύνης μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Μία πρωτοβουλία που γέμισε ελπίδα κι έδωσε το πιο όμορφο μάθημα ζωής!

Μ. Αποστολάκη, Δ. Μαυράκη (εκπαιδευτικοί στο 16ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου). 🖋

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ