Creativity

full of
positivity

Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

Εθελοντική Αιμοδοσία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Λυκείου και 3ου Γυμνασίου Ρεθύμνου

Άλλη μία επιτυχημένη  Εθελοντική Αιμοδοσία ολοκληρώθηκε από τους Δότες Ζωής σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Λυκείου και 3ου Γυμνασίου Ρεθύμνου.

Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε στις αρχές του Δεκέμβρη κι αποτέλεσε μια υπέροχη ευκαιρία για τους γονείς, μαθητές και φίλους του σχολείου να δείξουν έμπρακτα την αλληλεγγύη τους και να στηρίξουν ανθρώπους που έχουν ανάγκη από αίμα.

Η πρωτοβουλία αυτή είχε ως στόχο την ενίσχυση της συνείδησης γύρω από την αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας και την ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας για τη σημασία της προσφοράς αίματος.

Εκ μέρους του Συλλόγου Δοτών Ζωής εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στο προσωπικό του Τμήματος Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Ρεθύμνου, σε όλους τους γονείς, μαθητές, καθηγητές και φίλους που συμμετείχαν στην αιμοδοσία και φυσικά στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Λυκείου και 3ου Γυμνασίου Ρεθύμνου που στηρίζουν τέτοιες πρωτοβουλίες, παράδειγμα προς μίμηση για μικρούς και μεγάλους.

Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Ν. Ρεθύμνου “Δότες Ζωής”,

μέλος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Εθελoντών Αιμοδοτών – ΠΟΣΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ