Ρεσιτάλ για 2 πιάνα με τις Έλσα Φητάμ & Ντόρα Μανιτάκη
Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024 || 20:00
Στο Ωδείο Ρεθύμνου, αίθουσα “Παντελής Πρεβελάκης”

Ένα πιανιστικό ταξίδι στο Παρίσι από την Μπελ Εποκ ως τα μισά του 20ου αιώνα, μέσα από τα έργα για 2 πιάνα Γάλλων και Γαλλίδων συνθετών της περιόδου και των πολύ-πολιτισμικών επιρροών που δέχτηκαν.
Θα ακουστούν έργα των Poulenc, Chaminade, Debussy, Ravel, S.Saëns, Teilleferre, Hahn, Milhaud.

LE PIANO PARISIEN
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Α’ ΜΕΡΟΣ
Francis Poulenc Capriccio (1953)
Cecile Chaminade Valse Carnavalesque (1894)
Claude Debussy Lindaraja (1901)
Maurice Ravel Rapsodie Espagnole (1907)
I. Prélude à la Nuit
II.Malagueña
III. Habanera
IV. Feria

Β’ ΜΕΡΟΣ
Camille Saint-Saëns Caprice Arabe (1894)
Germaine Tailleferre Jeux de Plein Air (1917)
Reynaldo Hahn Caprice Mélancolique (1897)
Darius Milhaud Scaramouche (1937)
I. Vif
II. Modéré
III. Brazileira




