Creativity

full of
positivity

Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

Μία όμορφη μουσική βραδιά πραγματοποιήθηκε στο Dizzy, στο Ηράκλειο από το Έντεχνο Ωδείο

“Τίποτα δεν πάει χαμένο…” συναυλία αφιέρωμα

με τους σπουδαστές Μονωδίας και Μοντέρνου Τραγουδιού του Έντεχνου Ωδείου στο Ηράκλειο πραγματοποιήθηκε την περασμένη

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2024 στο Dizzy Coffee and Bar.

Μια βραδιά αφιέρωμα σε μία πολύ σημαντική ημέρα της σύγχρονης ιστορίας μας. Όμορφες ερμηνείες, συγκίνηση με τους μαθητές του τμήματος Μονωδίας και Μοντέρνου Τραγουδιού Τάξη Λένας Χατζηγεωργίου και Εύας Φουρλάνου.

Συγχαρητήρια σε όλους!!

Ο Απόστολος Ξυριτάκης συμμετείχε με εξαιρετική συνοδεία στο πιάνο και το Dizzy Coffee and Bar προσέφερε άψογη φιλοξενία σε όλους/ες τους παρευρισκόμενους. 🖋

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ