Η θεατρική ομάδα «Ο ΑΠΟ ΜΙΜΩΝ» του πολιτιστικού-πνευματικού κέντρου ενορίας κάτω Ασιτών με τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης παρουσιάζει το θεατρικό έργο «ΓΙΑΝΤΑ» με ελεύθερη είσοδο για το κοινό στις
- 4 Σεπτεμβρίου ώρα 20.30 στη πλατεία Καμηλαρίου του Δήμου Φαιστού και στις
- 8 Σεπτεμβρίου ώρα 20.30 στην πλατεία Μητρόπολης του Δήμου Γόρτυνας.
Όπως αναφέρει η θεατρική ομάδα, «η κρητική ηθογραφία «ΓΙΑΝΤΑ», κείμενο του σκηνοθέτη μας Μανώλη Ζερβάκη, με ήρωες που αγαπούν με πάθος, μισούν με πάθος και παράλληλα, τηρούν με ευλάβεια την παράδοση, μέσα σε μια αέναη προσπάθεια, να μην ανεύρει ψεγάδι ο περίγυρος και η κρατούσα γνώμη. Δια του λόγου τούτου, γίνονται πολύ σκληροί, ακόμα και με τον εαυτό τους. Εξέχοντα ρόλο κατέχουν η τιμή και η οικογένεια. Ρόλοι όπως η Χήρα, ο Κοσμάς.. Θύτες.. Ακόμα και του εαυτού τους! Ο Νικολής και η Κυριακούλα, που με την κουζουλάδα τους, προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την σκληρή πραγματικότητα της οριοθετημένης κοινωνίας του χωριού στην οποία ζουν. Ο Παπά – Μανώλης, που τάσσεται αντιμέτωπος με τα προβλήματα των συγχωριανών του, πασχίζοντας να τα διευθετήσει, σαν να ήταν δικά του, κερδίζοντας με αυτό τον τρόπο το σεβασμό και την εκτίμηση του χωριού. Στο τέλος, δυο αθώα, νέα παιδιά, με την αφέλεια μα και την αγάπη τους, αγιοποιούν τις παλιές αμαρτίες των περασμένων γενεών».


Η είσοδος θα είναι ελεύθερη.
Συγγραφέας : Μανώλης Ζερβάκης
Συνεργάτες : Ήχος / Μουσική : Γιώργος Πεδιαδιτάκης
Τεχνική επιμέλεια : Γιώργος Πεδιαδιτάκης
Σκηνικά : Γεώργιος Φραγκιαδάκης
Εικαστική επιμέλεια : Γιώργος Πεδιαδιτάκης
Μακιγιάζ : Νικολέτα Φραγκιαδάκη
Ηθοποιοί : Στέλιος Καλαφατάκης, Μανώλης Κοτζαδάκης, Παρασκευή Λεστάκη, Νικόλαος Μηναδάκης, Ευγενία Πολεμαρχάκη, Ειρήνη Παπουτσάκη, Γεώργιος Φραγκιαδάκης, Ζαχαρίας Φραγκιαδάκς, Αγάπη Χαιρέτη.


