Συναυλία Δημοτικής Φιλαρμονικής Ρεθύμνου
Παρασκευή 2 Αυγούστου, ώρα 21.00
Αύλειος χώρος Πολιτιστικού Συλλόγου Γερανίου «Το καμάρι»
Ο Δήμος Ρεθύμνης και ο Πολιτιστικός Σύλλογος Γερανίου «Το καμάρι» διοργανώνουν μια βραδιά κοινωνικής συνάντησης με μόνιμους και παρεπιδημούντες κατοίκους του Γερανίου κάτω από τον έναστρο αυγουστιάτικο ουρανό. Ένα αντάμωμα, που θα αγκαλιάσουν οι μελωδίες της Δημοτικής Φιλαρμονικής Ρεθύμνου και θα ενισχύσουν την διάθεση μεταξύ των μελών της Κοινότητας για αλληλεγγύη και ουσιαστική αλληλεπίδραση.
Παρασκευή 2 Αυγούστου και ώρα 21.00, στον αύλειο χώρο του Πολιτιστικού Συλλόγου στο Γεράνι, για μια βραδιά ψυχαγωγίας αλλά και χαλάρωσης, για ένα μουσικό ταξίδι στον χώρο και τον χρόνο που θα μας σμίγει πάντα εδώ, πάντα μαζί…


