Έξι μαθητές και μαθήτριες από την Κρήτη βραβεύτηκαν για τα ποιήματα και διηγήματα τους στη τελετή της απονομής των βραβείων στον Παγκρήτιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό της Στέγης “Βιτσέντζος Κορνάρος” που πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου 13/7 στη Σητεία.
ΠΟΙΗΣΗ
- 1ο Bραβείο: ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΑΚΡΗΣ-ΤΣΑΛΙΚΗΣ
(Γενικό Λύκειο Ακρωτηρίου) - 2ο Bραβείο: ΣΟΦΙΑ-ΜΙΧΑΗΛΙΑ ΓΙΑΪΤΣΗ
(1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Χανίων) - 3ο Bραβείο: ΜΑΡΙΑ-ΝΕΦΕΛΗ ΚΟΡΝΗΛΙΟΥ
(11ο Γυμνάσιο Ηρακλείου)
ΔΙΗΓΗΜΑ
- 1ο Bραβείο: ΗΛΙΑΝΑ ΤΖΟΡΜΠΑΤΖΑΚΗ
( 7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου) - 2ο Bραβείο: ΜΑΡΙΝΑ ΓΙΑΝΝΑΡΑΚΗ
(Εσπερινό Γυμνάσιο Ηρακλείου) - 3ο Bραβείο: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΙΧΕΛΑΚΗ
(1ο Γυμνάσιο Σητείας)
Η Στέγη ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ που εδρεύει στη Σητεία, πατρίδα του Βιτσέντζου Κορνάρου, στοχεύοντας μεταξύ άλλων στη μελέτη και προβολή του έργου του ποιητή, προκήρυξε τον 3ο Παγκρήτιο Μαθητικό Λογοτεχνικό Διαγωνισμό για το σχολικό έτος 2023-2024 στις κατηγορίες: ΠΟΙΗΣΗ και ΔΙΗΓΗΜΑ.

Στόχος του διαγωνισμού ήταν να ενισχύσει την αυτοέκφραση των εφήβων και να υποστηρίξει το μάθημα της Λογοτεχνίας και της Έκθεσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Απονεμήθηκαν επίσης 3 έπαινοι (1ος, 2ος, 3ος) κατά σειρά, στους μαθητές και στις μαθήτριες που το έργο τους αξιολογήθηκε από την 4η έως την 6η θέση ανά κατηγορία.



