Ρεσιτάλ για σόλο πιάνο και δύο πιάνα: O Φίλιππος Κλαψινάκης από το Ρέθυμνο και η Ana Sofia Cherecheș από το Βουκουρέστι, θα ερμηνεύσουν έργα των μεγάλων συνθετών, J.S. Bach, D. Scarlatti, R. Schumann, G. Enescu, W.A. Mozart – Grieg, F. Liszt, G. Gershwin και A. Dvořák.

Τη διοργάνωση της μουσικής εκδήλωσης και μετά από πρόσκληση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη κ. Προδρόμου, έχει η Ιερά Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου και εντάσσεται στις επετειακές εκδηλώσεις της 200ετηρίδος, των Αγίων Τεσσάρων Μαρτύρων.
Φίλιππος Κλαψινάκης : “Για το Ρέθυμνο που αγαπώ. Με πολλή χαρά, σας καλούμε στο Ρεσιτάλ μας, που θα γίνει την Τρίτη 2 Ιουλίου, στην Αίθουσα “Παντελής Πρεβέλακης” στο Ωδείο Ρεθύμνης, με αφορμή τον εορτασμό των 200 χρόνων, από το Μαρτύριο των Αγίων Τεσσάρων Νεομαρτύρων. Ευχαριστούμε τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, κ. Πρόδρομο, για την τιμή που μας έκανε. Ευχαριστώ και την νονά, Ελευθερία Μιχάλα για την στήριξη της.”
Τρίτη 2 Ιουλίου 2024 στις 20:00 στην αίθουσα Παντελής Πρεβελάκης, στο Ωδείο Ρεθύμνου.
Είσοδος ελεύθερη.




