Η Ομάδα Ποιότητας Ζωής και Πρασίνου των Εθελοντών της παράταξης “Δικαίωμα στην πόλη – Εθελοντές“ σας προσκαλούν στην απονομή των βραβείων για τον Διαγωνισμό με τίτλο “Ανθί-ΖΩ την πόλη μου” με στόχο την ευαισθητοποίηση των συμπολιτών μας για την ενίσχυση του πράσινου στοιχείου στον αστικό ιστό!
Τετάρτη 5 Ιουνίου 2024, 19.00, Πάρκο Γεωργιάδη.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 05.06.2024, ΠΑΓΚΌΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝΤΟΣ, θα μιλήσει ο Παναγιώτης Νεκτάριος, Καθηγητής Γεωπονίας με αντικείμενο την Ανθοκομία και την Αρχιτεκτονική Τοπίου, ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Την εκδήλωση θα πλαισιώσει μουσικά ο DJ Θέμης Μαρκάκης.

Η εθελοντική ομάδα απευθύνει θερμές ευχαριστίες στους χορηγούς: Villa Malla, Όμιλος Καλουτσάκη, Lotus rise Initrooes, Έπιπλο Χαλκιαδάκη, Mika travel, Palaiologos S.A. Κύβος, Απλαδά, Φυτώριο Καρτερού Στέλιος-Στέλλα, ΒΕΚΡΑΚΗΣ ΑΝΘΟΚΗΠΕΥΤΙΚΗ ΦΥΤΩΡΙΟ, KRETA GARDEN, ΔΗΜΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΦΥΤΩΡΙΟ, Φυτώρια Κρήτης, Back stage, Γενιτσαρίδης / Σκαλωσιές, Σεβαστάκης Χρώματα, ΚΑΛΑΜΑΚΙ Urban Food, ΣΑΕΚ ΕΞΕΛΙΞΙΣ, ΚΔΒΜ ΒELLE HELLENE, Κομμωτήριο VICE VERSA, Μίνι Μάρκετ Δημήτρης Ανδρεαδάκης, Cinnamon-Γραφιστικες, Εφαρμογές Ελεονόρα Νίκα (σχολική τροχονόμος) Εκδόσεις Ίτανος, τους γονείς: Μαρία Μολύβα, Ελευθερία Χατζηχρήστου, Κατερίνα Χελιδόνη.


