Ο Σύλλογος Φίλων Μουσικής Σητείας παρουσιάζει τη θεατρική παράσταση “Όσκαρ – γράμμα στον Θεό” σε διασκευή & σκηνοθεσία Ειρήνης Δερμιτζάκη.
ΠΑΙΖΟΥΝ: Αριστέα Κακουράκη, Βέρα Περράκη, Γιώργος Βασιλειάδης, Ιωάννα Λάκα, Ράνια Φραγκούλη.

Παρασκευή 22, Σάββατο 23, Κυριακή 24, Τετάρτη 27,
Παρακευή 29, Κυριακή 31 Μαρτίου, στις 21:00
Πολύκεντρο Δήμου Σητείας
Είσοδος: 8 ευρώ, 5 ευρώ (παιδικό, εφηβικό έως 18 ετών, άνεργοι, τρίτεκνοι, πολύτεκνοι)
*Η παράσταση είναι κατάλληλη για παιδιά άνω των 7 ετών.
Τις μέρες των παραστάσεων θα γίνονται και εγγραφές εθελοντών δοτών μυελού των οστών από τους Εθελοντές Δότες Μυελού των Οστών Σητείας-ΜΑΧΟΥ!!






