Άνοιξε σήμερα Δευτέρα 6 Νοεμβρίου η διεθνής τουριστική έκθεση του Λονδίνου World Travel Market και ήδη πολλοί επιχειρηματίες βρίσκονται εκεί για να την δουν από κοντά και να κάνουν τις όποιες επαφές τους. Σε μία χώρα, στην Αγγλία, από την οποία το νησί μας δέχεται την συντριπτική πλειοψηφία των επισκεπτών του, είναι η πρώτη μεγάλη έκθεση που γίνεται κάθε χρόνο στο κλείσιμο της σεζόν.

Τη νέα στρατηγική του ελληνικού Τουρισμού, η οποία εστιάζει στον τετράπτυχο αειφορία – βιωσιμότητα, αναβάθμιση ανθρωπίνου δυναμικού, διάχυση της τουριστικής κίνησης σε νέους προορισμούς και εκτός περιόδου και βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του παρεχόμενου προϊόντος, παρουσίασε στην επίσημη συνέντευξη Τύπου στην World Travel Market στο Λονδίνο η υπουργός Τουρισμού κα. Όλγα Κεφαλογιάννη.
Αντιπροσωπεία του ΕΟΤ, με επικεφαλής τον γενικό γραμματέα Δημήτρη Φραγκάκη είναι στο Λονδίνο προκειμένου να συμμετάσχει στην διεθνή τουριστική έκθεση, στη διάρκεια της οποίας έχουν προγραμματιστεί σημαντικές εκδηλώσεις. Η μεγάλη αυτή τουριστική έκθεση συγκεντρώνει πάνω 5.000 εκθέτες, καλύπτοντας όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης, αεροπορικές εταιρείες, ελληνικά αεροδρόμια, ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά γραφεία, startups τουρισμού και άλλες ελληνικές επιχειρήσεις θα βρίσκονται εκεί σε έναν εκθεσιακό χώρο 900 τ.μ.
Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης θα παραχωρήσει σειρά συνεντεύξεων σε ξένα μέσα ενημέρωσης. Επίσης ο ΕΟΤ διοργανώνει δύο σημαντικές εκδηλώσεις: το «Sustainability Marathon» το οποίο αφορά την βιωσιμότητα του ελληνικού τουρισμού και το «Greek Women Mean Business», στο οποίο θα συμμετάσχουν Ελληνίδες που καινοτομούν στο τουριστικό επιχειρείν.

Τέλος, έχει προγραμματιστεί η υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του ΕΟΤ και της MasterCard, με το οποίο ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού γίνεται, μεταξύ άλλων, επίσημο μέλος του «MasterCard Tourism Innovation Hub», στο οποίο συμμετέχουν χώρες από όλη την Ευρώπη. ✔







